לתיאום פגישה וסיור באולם התצוגה לחץ כאן EN תפריט

מושב בית עריף – דודו בן גיגי

  תכנון ועיצוב: דודו בן גיגי     צילום: עודד סמדר

נוצר פה שילוב של המודרני והנוסטלגי. הווה שזז במהירות ממקום למקום, לצד הרצון המתמיד לשקט, לרוגע והשלווה. הפרויקט במושב בית עריף שממוקם סמוך ליישוב שוהם, מתפרש על פני 1000 מ"ר, עם עיצוב מיוחד ומדויק של האדריכל דודו בן גיגי שעושה בחירת חומרים אצלנו באבני טל שיחד יוצרים בית חוויתי ונעים.

הבית מיועד למשפחה בת 5 נפשות, הורים ו-3 בנות שביקשו לעצמם עיצוב באוהאוס עם טא'צ אקלקטי מרתק. כבר מהכניסה לבית ניכר האופי והמחשבה שבבחירת החומרים עם יציקות בטון מוחלק מאבני טל, בטון חשוף על קירות הבית החיצוניים, שטח גינה וצבעוני. משם, אל לב הבית פנימה – בית מוקפד עד הפרטים הקטנים אבל עם מרחב משוחרר ומהנה לצבור חוויות משפחתיות מהנות.

משם פנינו אל החדרים הרטובים, "ביצוע של עבודת אבן מקצועית ומדויקת של צוות אבני טל, כמו נעשתה בידי אמן – משטח כיור ומשטחי עבודה שנחצבו ביציקת אבן אחת ליצירת מראה אחיד לאלמנט כולו לצד בחירות  של אריחי גרניט פורצלן המשלימות ומרימות את הנראות העיצובית. חיבור מיוחד של החומרים הסינטטיים עם אלו הטבעיים. זאת לצד ארונות עץ ובטון חשוף שהם היסודות העיצוביים שנבחרו לבית", מספר האדריכל בן גיגי

אלמנט הבטון החשוף ממשיך גם לחדר השינה של ההורים ומלווה את מסדרון הבית כולו ואת קיר הטלוויזיה בחלל המרכזי. חלל כיפי ומהנה שמאפשר בילויים משפחתיים שאינם דורשים היערכות מיוחדת. הכל פתוח, נגיש עם פינות רביצה וישיבה מפנקות מכל עבר ונוף אל הבריכה, שלה נבחרה אבן בלו סטון ממחלקת האבנים העשירה של אבני טל שמשתלבת עם  שמקיף נווה המדבר האקזוטי שמקיף את הבית.

כל היתר… בתמונות